در بخشِ دومِ مبحثِ چگونگیِ ساختن و سروشکل دادن به یک نامِ تجاری(برند) ادامۀ مطالبِ کتابِ «ساختنِ یک نامِ تجاری در 30 روز» رو با هم مرور می کنیم:
روز 11 – به چه کسانی نمی خواهید بفروشید؟
غالبا مؤثرترین راه برای تعیین بازار هدف و مشتریان آن است که به طور دقیق معلوم کنید که چه کسانی را نمی خواهید جذب کنید.
حقیقتِ صرف این است که نامِ تجاریِ شما هیچگاه نمی تواند، واقعا نمی تواند همۀ افراد را جذب کند.
اگر بخواهید که همه عاشقِ شما باشند باید بسیار انعطاف پذیر، تربیت پذیر، و مبهم باشید که در این صورت برای هیچکس هیچ معنایی نخواهید داشت.
ادامه مطلب
درباره این سایت