به نامِ دوستِ مهربان و توانا

 

 

برای شروع شاید بد نباشه سراغ توضیح و تفسیرِ وجهِ تسمیۀ عنوانِ «باشگاهِ برندسازی» و  معنوی لغویش بریم.

 

کلمۀ «باشگاه»(به انگلیسی club ) در فرهنگ لغت اینطوری تعریف شده:

باشگاه(اِ مرکب). کلوب. کانون.(لغات مصوبۀ فرهنگستان ایران).

جایگاهِ ویژه ای برایِ گردهماییِ گروهی از مردم با هدفی معین.

محلِ گردآمدنِ پیوسته یا متناوب گروهی برپایۀ آیین نامۀ خاص.

 

ریشه شناسی:

کلمۀ «باشگاه» از دو بخشِ «باش»+«گاه» ساخته شده است. «باش» بُنِ مضارع از فعلِ «باشیدن» که دلالت بربودن دارد و «گاه» در فارسی به معنایِ مکان و جایگاه است.

 

یه «باشگاه» در حقیقت جایی برای ایجاد همیاری بین چند نفره که منافع مشترک و همسو دارن و می تونه تویِ زمینه هایِ مختلف مثل: سرگرمی، ورزشی، اجتماعی، مذهبی، ی، علمی و . . . راه اندازی بشه.

پس اینجا محلی برای همیاریِ کساییه که می خوان رشد کنن و قویتر بشن، با تمرکز بر مبحث اقتصاد و کسب و کار و حرکت در مسیرِ برندسازی.

 

به امیدِ روزایِ روشن



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Julio فروشگاه مجله اینترنتی بازار forever بیان اندیشه های نو معرفی کالا پلاس ماشين هاي لوکس حقوقدانان استان کرمان Jerry جامو کالا