به نامِ دوستِ مهربان و توانا
برای شروع شاید بد نباشه سراغ توضیح و تفسیرِ وجهِ تسمیۀ عنوانِ «باشگاهِ برندسازی» و معنوی لغویش بریم.
کلمۀ «باشگاه»(به انگلیسی club ) در فرهنگ لغت اینطوری تعریف شده:
باشگاه(اِ مرکب). کلوب. کانون.(لغات مصوبۀ فرهنگستان ایران).
جایگاهِ ویژه ای برایِ گردهماییِ گروهی از مردم با هدفی معین.
محلِ گردآمدنِ پیوسته یا متناوب گروهی برپایۀ آیین نامۀ خاص.
ریشه شناسی:
کلمۀ «باشگاه» از دو بخشِ «باش»+«گاه» ساخته شده است. «باش» بُنِ مضارع از فعلِ «باشیدن» که دلالت بربودن دارد و «گاه» در فارسی به معنایِ مکان و جایگاه است.
یه «باشگاه» در حقیقت جایی برای ایجاد همیاری بین چند نفره که منافع مشترک و همسو دارن و می تونه تویِ زمینه هایِ مختلف مثل: سرگرمی، ورزشی، اجتماعی، مذهبی، ی، علمی و . . . راه اندازی بشه.
پس اینجا محلی برای همیاریِ کساییه که می خوان رشد کنن و قویتر بشن، با تمرکز بر مبحث اقتصاد و کسب و کار و حرکت در مسیرِ برندسازی.
به امیدِ روزایِ روشن
درباره این سایت