در موردِ اهمیتِ برند و برندسازی در پست هایِ قبل مطالبی بیان شد، اما ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که این برندسازی به چه شکلی اتفاق می افته و چه مراحلی باید طی بشه تا یه برند سروشکل بگیره و ساخته بشه؟
باید بگم که این مسئله هم مثل بسیاری از موضوعاتِ دیگه تویِ دنیایِ امروز یه رشتۀ تخصصیه که نیاز به دانش و تجربۀ زیادی داره و امروزه تبدیل به یه رشتۀ دانشگاهی شده که اساتید و بزرگان زیادی در موردش بحث و تحقیق و تدریس می کنن و در این زمینه کتاب ها نوشته شده و کنفرانس ها برگزار شده.
برایِ همگام شدن با دنیایِ امروز و فراگیریِ دانشِ بزرگانِ این عرصه و در نهایت ساختِ یه برندِ قوی و خوب شاید در دسترس ترین راه مراجعه به کتاب هایی باشه که توسط اساتید معتبر تویِ این زمینه نوشته شده. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خلاصه ای از بعضی از کتابای مطرح برندسازی رو که به فارسی هم ترجمه شده و در دسترس همه هستش براتون بیارم تا هم آشنایی اجمالی باشه با این مبحث مخصوصا برای دوستانی که فرصت مطالعۀ جدی رو در این زمینه ندارن و هم معرفی و دادنِ سرِنخ به دوستانی که عطش مطالعه و فراگیری رو دارن.
یکی از این کتابایِ خوب در این زمینه کتابی هست به اسمِ «ساختن یک نام تجاری در 30 روز» نوشتۀ: سایمون میدلتون و ترجمۀ: سینا قربانلو که انتشارات مبلغان اون رو چاپ کرده، آنچه در ادامه می خونید خلاصه ای هست از مباحث این کتاب:
ادامه مطلب
درباره این سایت